all cred till unga mammor


Tänkte på det förut på jobbet när jag hade rast, jag beundrar alla mammor, helt seriöst. För själv skulle jag aldrig i hela mitt liv tänka mig att skaffa barn inom en snar framtid. Fem år till minst! Asså, att folk är redo för det psykiskt, det beundrar jag oändligt. Tänk när man är i affärer eller på bussen och ens unge börjar skrika något kopiöst, inte bara att man skäms inför folket, man måste ju även visa ungen att det inte är okej! Hur ofta lyssnar dom på det då? Barnen använder det när dem märker att deras förälder börjar få smått panik. Barn är urgulliga och goa, men nej! Vilken ångest jag hade förut när jag tänkte att: "tänk om det snart är min tur!"  Men om jag skulle mot alla odds bli gravid nu så gör jag abort, garanterat. Gillar det inte, men ser ingen annan utväg. Åh, var bara tvungen att skriva av mig av min stora skräck (näst efter spindlar)

 


Nu är det dags för mig att gå tillbaka till jobbet på möte :( Segt, men vi får julmat, glögg och pepparkakor :) Inte helt fel ändå, men orka gå ända dit i detta vädret! Ikväll kommer Beverly hills också, yees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0