Andra advent.


God morgon!
Idag är det andra advent och det har vi firat lite med nybakt chiabatta till frukost, riktigt mysigt. Så himla hungrig var jag också. Idag händer det inte så mycket. Finns inget att göra nästan, jag önskar att jag hade en motionscykel eller crosstrainer hemma, då hade jag kunnat träna lite! Har kommit på att gymkort är ingenting för mig, jag är för lat. Igår blev det en sväng till Caroline där jag lämnade halsbandet sen kollade vi på Saw 1,3 och 4 (hoppade över 2an för den är minst bra!) sedan vid kvart i tre åkte jag hem. Skulle sova där egentligen, är ju så jävla mörkrädd nuförtiden, men sen bestämde jag mig för att åka hem iallafall, alltid goast att ligga i sin säng.



Nu funderar jag på att ändra designen igen! :) Haha, det är så kul. Ska se fall jag kan lära mig lite nya saker, men jag kom på i början av nästa vecka, ska jag göra en lite mer julig design, fast jag kan ju göra en ny sålänge som jag kan ha efter. Jo det ska jag göra nu och så får vi se vad jag hittar på sen. Ha en bra söndag.

Nu bär det av till syrran för julpyssel och pepparkaksbak, och självklart en adventsfika! Börjar detta bli lite utav tradition?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0