Dagens fynd/"fynd"


Hejsan igen! Idag har jag vart i stan, kom hem nyss och har inte vart hemma sedan 9.30 i morse, ganska seg är jag nu kan man säga, men men! Jag shoppade lite för mycket idag, eller nej, mycket var det inte, men jag har ju nästan inga pengar kvar! Det är något som är skumt. Jag ska kolla på banken på mina kortbetalningar, något är snett! Kvällen blir lugn med deg hemma hos Carro och vi ska kolla på filmen "Taken" har sett den en gång innan och rekommenderar den varmt, en utav de bästa filmer jag har sett! Jaja, nog om de, nu ska jag visa vad jag har köpt idag :)




1. Linne från cubus, 99,-
2. Väska DKNY från Åhlens, 1098,-
3.  Lila/mönstrad plattång+hårfön ghd, 1998,-
4. Partytop från cubus, 99,-
5. Klänning från Rut m.fl, 49,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0