Dags att sova.


Idag har gjort mycket men ändå lite. Var otroligt trött när jag vaknade i morse, ville bara ligga kvar och somna om. Men nej nej, måste jobba! Sedan slutade min dag kvart i fyra, då hann jag inte ens komma hem innan Linda ringde och fråga om jag villa hitta på något, man bangar ju inte sällskap liksom. Så hon kom och plockade upp mig hemma 30 min senare så körde vi Michan till hennes jobb, sedan åkte vi hem till mig och kollade på en film. Sex and the city blev de, va ganska många scener man har glömt av, så det var värt 2½ timme av min tid.
Sen gick Linda och Cattis, som knappt hann komma innanför dörren innan hon skulle gå igen. Hehe. Då tänkte jag att ja skulle locka mitt hår för skojs skull, när jag var halvklar efter en halvtimme ångrade jag mig och tänkte att jag vill ha platt hår ändå, så jag plattade det, men det är inte helt platt. Ne, nu är det dags för mig att sova, ska upp innan tuppen imon. Å efter jobbet imon blir det julshopping med Emelie, just det måste ringa henne nu och kolla så att hon inte ska jobba imon iallafall! :) Godnatt på er. Kraams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0