dress me up


Gud, jag kan ju inte hålla mig att visa min klänning som jag ska ha!!
Den är så snygg, de värsta är bara att jag hade inte sett den på reklam någonstans innan jag klickade hem den för mer än en vecka sen. Men nu, nu ser jag den överallt, på varje hemsida, blogg mm. Så störande. Haha. Här är den iallafall.

Såhär kommer jag se ut, inte så illa va? Nej, nu ska jag göra mig iordning, se något one tree hill avsnitt sen ska jag nana. Lång dag imorgon med juldrop-in på eftermiddagen/kvällen. Idag har jag vart helt död faktiskt, sov närmare två timmar förut en stund efter jobbet, hur gött som helst. Åh, min nagel gick sönder på jobbet idag med, eller ja inte sönder, men det är en spricka genom hela nageln på tumnageln :( Så jag får ha plåster så den inte går sönder :) Dem ska ju fixas om en vecka.

Nu gick pappa precis ut från rummet och hade världens bästa idé, sen jag bytte rum med mina föräldrar i somras nångång så har jag fortfarande inte fixat fondväggen! Den är brun och skitful, men vi ska göra en egen tapet, så jag tänkte mekka fram något eget motiv i photoshop typ lite coola penslar på kanske träd, eller krumilurer med blommor eller något, men då måste jag fråga, är det alldeles för ego att ha en bild på sig själv? Som är liksom svart sådär coolt ni vet? Eller har någon något annat ball förslag? Let me know in that case. God natt, I´m out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0