Julklappar, check!


Så, nu är jag klar med min julklappsshopping och det syns på kontot vill jag lova! Snåla som fasen nu till den 19:e! Emelie vill ha med mig till Liseberg idag, hade vart hur mysigt som helst, jag älskar jul på Liseberg, men som sagt, har inte alls mycket pengar om jag vill ha och göra allt det jag planerat den 19e och jag vill gärna inte snåla när jag går på Liseberg, utan där vill jag mysa med knäckäpple och säkerligen några glas av något gott! Så jag får se vad jag hittar på ikväll.

Köpte till de tre småtjejerna idag med. Blev kläder för hela slanten, som närmare bestämt var 1121:- (fast ja köpte en mascara som är inräknat) Jag hade en väldans tur att jag typ hittade alla H&M rabattkuponger hemma :) 700:- sammalagt hade jag + en kupong där jag hade att om jag handlade för 500:- så fick jag 100:- i rabbat osv, så då fick jag 200:- extra så resten med rabattkuponger och mitt visa, så det blev en billig julklapp för min del ändå! :) Fast, ah. Satt och kollade översikten på hur mycket jag har handlat för på H&M sedan augusti 07 och det är 19.000 nånting :/ ska nog lugna ner mig lite!


det blev ju nästan bara Hello Kitty kläder :)


Ja, som sagt vet inte vad jag ska hitta på ikväll, men något blir det ju alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0