Julstämning till max


Idag är en riktig julig dag för mig! :) Har vart i stan en sväng och träffat Carro och Patrik, snabbt in på Lagerhaus köpte en julklapp till jobbet, sedan in på esspresso house och tog en chailatte♥ sedan in på apoteket snabbt för att köpa alvedon till pappsen. Sedan var det dags att åka hem! Väl hemma står mamma i köket och slår in julklappar med julradio på, så det fanns inte så mycket annat för mig att göra än att joina henne! Där stod vi och nynna med radion och slog in alla våra julklappar, eller ja, jag slog ju såklart inte in hennes mitt framför näsan på henne, den tar jag en annan dag. Så nu tänkte jag att jag skulle komma på eller hitta några bra rim till några julklappar!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Det händer inte så mycket. Har bestämt mig för att dra ner på alkoholen lite, så jag sparar mig till nästa helg, bättre för figuren ;) Blir väl en myskväll ikväll igen. Grattis till Kevin som vann idol igår. Mycket bra! Igår var det en jämn match men om man ska se till helheten så var Kevin en solklar vinnare! Haha, man blir så glad av hans omedvetna fjantighet :)

saknar dig Caroline Carlsson, kom hem nuuu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0