Lördag


God morgon!
Idag vaknade jag tidigt, hade behövt sovmorgon men jag somnade tidigt igår ändå. Pappa väckte mig 00.30 på soffan och då hade jag sovit i två timmar redan. Nu blir det en tripp till stan för att kolla in mellandagsrean lite (man vill ju va i god tid på morgonen) sedan kl 12.00 ska jag till Emina och fixa lite nya slingor! Sedan klockan 15.00 så ska jag vara hos syrran, då är det kalas hos henne. Just det fan, jag måste ju köpa present till henne idag, hon fyller ju år på tisdag. Men det löser sig, jag vet nog redan vad jag ska köpa! Men ni får ha en bra dag så hörs vi senare, nu måste jag gå ut till bussen. (Fan det är dags för mig att skaffa vinterdäck nu, då behöver jag inte ens tänka buss)



kofta - h&m
linne - h&m
jeans - gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0