Man mår som man förtjänar


Ganska dålig uppdatering nu, jag vet. Julafton var bra med god mat, hela tjocka släkten och fina klappar. En lyckad afton med andra ord.m Juldagen var också lyckad med förfest hos Anna och sedan blev det utgång, först Exet och sen Park lane. Och på park lane träffade jag min man (han vet inte om de själv än bara!) och han får ni se på bild längre ner. Jag orkar inte skriva mer för jag är så otroligt bakis, har sovit fyra timmar inatt/imorse och kom hem klockan halv fyra i eftermiddags! Så ganska seg kan man säga att jag är. Vi hörs senare ikväll eller imon, det blir ju ingen utgång för min del idag kan man ju säga!



hos anna


där vi spelade MIG


här har ni Mickan och i bakgrunden ser ni min man, självaste Björn Gustavsson
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0