Resan är bokad!!


Fyfan vad gött. Har precis suttit i telefon med Emelie i närmare 50 min och tjötat fram och tillbaka och nu äntligen klickade vi hem våran bokning till Teneriffa Playa de las America. Ingen aning om vad det är för ställe. Blir väl ingen partyresa(tyvärr) utan detta blev mer en impulsgrej pga. de superbra erbjudandena. Ska bli jävligt gott att komma iväg till varmare bredgrader! Fyfan vad jag längtar nu. Exakt två månader kvar. Har hittat en jättesöt klänning för Nelly btw för 549: och den ska ner i resväskan! Nä, mina vänner jag är hungrig, men vill inte äta. Årets dilemma!!

Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: carrii

härligt =) Jo här är det kanonfint :D händer det något kul på nyår? :) kram

2008-12-16 @ 14:48:58
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0