Time for shopping


Nu sitter jag här hemma och tittar på Project runway och väntar på att mamma ska komma hem. Då ska vi bege oss till COOP och handla mat inför fredag. Sedan vet jag inte vad jag ska hitta på imorgon. Är ledig imon och på fredag, så redan idag fick jag säga God jul och gott nytt år till barnen :/ Men imon ska jag in till stan hyffsat tidigt och då ska jag:

- Fixa naglarna 11.00
- In på systemet, oooooh
- Införskaffa mig lite nya grejer :)

Inte nog med det så ska jag även träffa Alexandra och hennes lilla son Daimian som jag faktiskt aldrig har träffat innan och ändå är han fem månader. Ska bli så spännande och skoj. Även kul att träffa Alex igen, måste vart ett år sedan ungefär om jag tänker efter. Shame on us.

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0