fanjävlaskit!


Ibland är jag så dum va! Nu funkar inte mitt photoshop och jag kan inte fixa min header, så jag tänkte att jag kan ta en av mina gamla, kanske den jag hade innan (som en kompis övertalade mig om;) ) men jag kommer inte ihåg färgkoden :/ jävligt dumt, så nu måste jag få det att funka så jag kan göra en ny likadan, fast med liknande färg då. Exakt går ju inte. FAN! Men det får bli imon, för ikväll blir det idolmys med Martina. Så nu ska vi gå till centrum och handla lite godis, eller ja, hon för jag har ju kvar mitt naturgodis :) Undra vem som åker ut ikväll?! Jag kan säga redan nu att jag hoppas av hela mitt hjärta att Johan åker ut!!!! Vad fan gör han kvar liksom? Han kan fan inte sjunga.. Han förstår så många bra låtar genom att sjunga dom, ne jag är ledsen Johan, men du är inte värd att vara kvar!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0