fettisdag!


Mm, idag har  jag bara mumsat till det för mig. En egodag kan man säga. Jag slutade jobbet klockan 13.00 och satte mig på bussen in till stan för att fixa naglarna, dom blev mycket najs. Jag kan slänga in en bild på dom imon för jag orkar inte ta fram kameran nu och kämpa mig! Sedan åkte jag hem till Carro och åt lite utav hennes s.k (enligt henne själv) GI-måltid, kyckling med sallad med bla. fetaost, avokado tomater rödlök mm. och vitlökssås till detta. Satt som handen i handsken, bra jobbat Carlsson! Sedan zappade vi mellan Top model och OTH på tv:n, sedan kom båda på att vi var otroligt sugna på något, så vi begav oss mot COOP-forum. Där inne ville man ju ha allting just då när man var så gottesugen! Först var det något jubileum så de bjöds på prinsesstårta, yummie (förutom marsipan!) sedan tog jag en croassiant med nougatfyllning i och en Ben & Jerry's strawberry cheescake, sedan står Carro och plockar naturgodis och då kände jag mig oerhört onyttig av mig så jag la tillbaka croassianten och plockade lite naturgodis till mig med. Sedan åktevi h Efter en sån här dag vill man ju bara träna! Är det någon som har lust att föra över lite träningsvilja till mig? TACK!



Nu får det bli sängen för min del, är så oerhört trött, kanske ett till OTH-avsnitt först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0