helt jävla cpfel!


Hur fan kunde svenska folket rösta ut Anna Bergendahl från Idol igår? Jo, det ska jag berätta, det är alla små jävla fjortisar som är helt jävla galna i Johan Palm av någon konstig jävla anledning som jag inte ens kan förstå! Han är inte värd att vara kvar! Han kan inte sjunga för fem öre! Inget illa mot Johan, men det är hans fans som gör får mig att hysa så mycket agg! Nej, han ska inte vara kvar i idol, han ska ut. Han skulle åkt ut för längesedan, jag tycker inte ens han skulle gått vidare från sista chansen, det fanns andra som var bättre. Alla ni små fjortisar med pannband på huvudet som det står Johan på, gå och lägg er! Om några år kommer ni förstå exakt vad jag menar, då kommer ni tycka att de som har talang förtjänar att stanna, inte dem som är gulligast! ÅH! Förövrigt var ju helt klart Robin och Kevin bäst igår! Kevin är alltid bäst och Robin växte som fan igår. Kul att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0