Ibland kan jag vara ganska gullig


Nu är det såhär att mina kära vän åker till Abu Dabi (nära Dubai) på måndag och jag kommer sakna henne väldigt mycket. Jag orkar inte skriva om allt här igen utan jag gästbloggade lite i Carros blogg, gå gärna in där och kika här.

Ikväll blir en mycket lugn kväll, ska köra mamma och pappa till julbord senare och sen blr det att sitta i soffan och kolla på idol. Det känns som söndag idag bara för jag har vart ledig i två dagar nu. Men jag klagar abslout inte, hur skönt som helst. Är bara besviken på mig själv för att jag försov mig idag när jag skulle vaknat vid 9 och gått och solat och sen åkt in till stan för att börja köpa lite julklappar. Men nej nej, jag somnade om och vaknade 12.10. Då fick jag panik och blev väldigt arg! Så jag får åka in på söndag eller något kanske.

Haha, nu sitter jag här hos Carro och hon hoppade nyss in i duschen och jag hör enda hit hur hon sjunger för kung och fosterland på "Åka pendeltåg, jag är en looser baby, jag har inget körkort" haha. Vilken entertainer hon är ibland!
Jag skulle ta tiden på henne också hur länge hon duscha, undra hur länge det blir! Jag satsar på 10 min, hon är ganska snabb av sig ibland. :)

Undra vem som åker ut från idol ikväll, jag hoppas Johan, men tyvärr tror jag att det blir Robin. Vem tror du? Ne, nu får jag la börja göra lite nytta. Ha en trevlig fredag gott folk. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0