jag fick äntligen min nutella


Nu är det söndag igen och imon börjar en ny jobbvecka! Skönt med avdelningsplanering imon, hade ingen förra veckan, känns som att det behövs! Iallafall, min helg har vart perfekt, även om du inte har förgyllt min tillvaro Carro, som har vart i huvudstaden! Hoppas du hade skoj!

Igår blev en slapp dag med några filmer, såklart skräck med tanke på att de var Halloween. Vi såg Mirrors och typ tre minuter av The grudge, men vi kom på att vi inte orkade med den så vi satte på trean där "When a stranger calls" jag visste att jag kände igen den nåt enormt men kunde inte koppla att jag hade sett den förrän fem min senare.

Idag blev det café med Emelie, Linda och Sadaf :) Lite skvaller om helgen och smed lite planer om kommande födelsedagar! (min och Emelies) hoppas bara att de går igenom, Emelies är lätt att fixa, men min är inte lika lätt. Alla måste se till att få ledigt om dom jobbar och skaffa pengar! Men we´ll se. Ska kolla runt lite och försöka ta tag i det!

 Nu ska jag äta mina nutella mackor, som jag har längtat efter så, har bett pappa köpa nutella jättelänge men han har glömt av de jämt, men idag kom han ihåg :) Jag blev så glad. Vindruvor och clementiner hade han köpt också, de va änna längesedan med clementiner, då känns de som om julen närmar sig när vi har clementiner, aah lite julklappspanik kryper sakta inpå. Måste börja handla och planera vad jag ska handla, men för vilka pengar?

Nu blir det One tree hill och kvällsmat! God natt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0