Lördag


God morgon!
Nu känns det som om det har vart söndag i tre dagar! Väldigt skönt, men snart är det söndag vilket innebär jobb dagen efter :( Men jag ska fan inte klaga, har vart ledig i 4 dagar då. Behövligt har det vart känner jag, skönt som fan. Nu kan jag börja om med nyladdade batterier och glatt humör :)

Haha sitter och snackar i webcamen med Linea nu, haha har aldrig gjort det innan på denna datorn. Hihi. Ne nu är det dags för mig att börja sminka mig lite. Ska in till stan om en stund och fixa håret hos Emina, hon är bäst och jag kommer ha henne som frisör sålänge som hon jobbar som det. Bäst är hon!

Sen när jag kommer hem blir det nog en välkänd garderobsrensning som börjar  bli alltför vanligt nu. Men syrran kommer bli glad när jag kommer hem med massa kassar med kläder till henne. :) Ikväll blir det soft med middag hos Linea, ska faktiskt bli riktigt trevligt. Det var inte igår man träffa henne liksom, Emma kommer dit också, guud så trevligt :) Yes, men nu får jag börja göra mig iordning. Vi höres kanske senare. Ha en bra dag. Kraaaam



Emma, jag och Linea i Alanya 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0