nu kommer ångesten


Nu börjar min vinterångest komma, inte nog med att det blir snö, slaskt och svinkallt. Det är ju så att jag kanske blir arbetslös också! Så ni kanske vill hjälpa mig? Jag är ju sjukt shoppinggalen när det gäller kläder och smink, ni också kanske? Klicka då på den här länken.
http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=106401 
och du kan få presentkort på H&M och Gina tricot (gäller både tjejer och killar)
eller
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=125497 
och du kan få presentkort på Make up store och Kicks (gäller både tjejer och killar)

Saknar sommaren sjukt mycket och framför allt Grekland, vill tillbaka, men sommaren 2009 blir det en resa till samma ställe och samma hotell denna gången med fler människor, sjuukt kul. Fast det var asball även när det bara var jag och Saadi! Fan vad jag saknar Laganas!


Våran första kväll då vi var ute med våra sjukt sköna grannar från Lund!

Nu blir det snart mat för min del också är jättehungrig, köttbullar och potatisklyftor, en riktig gourmet middag! Haha. Ha en trevlig kväll, min blir ganska seg, men de är gött att dega ibland också. Åh imon blir det ju café med några gamla kollegor (även vänner) ska bli mysigt.

Känner mig mycket bättre idag faktiskt, vad skulle man göra utan sina vänner!? Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0