Vad tycks?


Så, nu är jag hemma igen från frissan och jag blev så jävla nöjd, tack Emina. Hon vet exakt hur jag vill ha det och det kan aldrig bli fel. Ni som bor i Göteborgs området ska ju testa Emina på Hair and face i Radisson sas-huset, kan bli en hit så det är absolut värt att testa! Men nästa gång blir det lite mer mörkare slingor i. När jag började göra mitt hår ljust så var det mycket slingor och till slut syntes slingorna knappt utan jag var helblond så jag började pensla utväxten istället för det var bra mycket billigare! Men nu är jag trött på de så idag fick det bli en förändring, jag har fått tillbaka min slingeffekt :) Ah, så jävla nöjd är jag. Näe, nu är det sags att börja rensa i garderoben på kläder jag inte använder och dumpa det hos syrran imon. Sedan blir det ju som sagt middag ikväll hos Linea så jag hinner inte skriva mer idag. Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0