gårdagen


Gårdagen blev mycket shopping, alkohol och lite sömn.

Det började med att efter min arbetsdag (6-13) så åkte jag och Martina till kungsmässan som sagt. Där inhandlade jag lite grejor från Gina tricot och H&M..

två snygga toppar och en myströja
sen köpte jag ju den svarta toppen jag hade på mig igår (bild finns i förra inlägget)

Sedan efter kungsmässan blev det ju som sagt freeport där det blev shopping i himmelriket "Bellbox" och där inskaffade jag mig lite schampoo och silkesdroppar! Nästa gång blir det 3-pack dust it :)
 

Sedan kom jag hem käkade och började göra mig iordning inför kvällen med planer för Valand (studentklubben) men när jag möter Carro och Karolina i stan så är det helt plötsligt andra planer, vi ska till en hyrkrog typ eller vad man ska kalla de, lite mer privat. För Carros vän Sofia och hennes kompisar skulle dit. Så en kille fixade in oss och sedan kom även Martina. Var där i en timma kanske och tjötade med massa människor. Sedan skulle vi dra oss mot Valand, men när vi går ut från där vi var så får alla nån åkpass (från liseberg) liknande sak av vakterna så jag sträcker fram min arm också, för jag vill ju också ha det dom andra får, haha. Så visade det sig att det var gratis inträde på Deep på den grejen. Så vi gick ju dit, har aldrig vart där innan faktiskt. Helt okej ställe, men igår va en najs kväll för övrigt, hade skoj. Blev mer alkohol än planerat bara! Så jag var inte så pigg och fräsch när alarmet ringde kl. 6 imorse.
Sofia, han va jävligt snygg! haha

Idag var det pyjamasparty på jobbet, vilket gjorde det lite lättare för mig att ja knappt behövde byta om i morse. Så ja har gått runt i pyjamas hela dagen, dedu! Sedan kvart i fyra kom pappa och hämtade mig och vi åkte till centrum och hämtade mitt paket från H&M :) 1100:- fattigare nu. :/ Fan nästan hela lönen är slut på bara tre dagar!



det var min kväll det. Idag blir det soooova, jag somnar strax känns det som. Är så sjukt jävla trött. Fast jag vill åka in och träna sen vid 9, så det kanske kan bli en powernap. Vi får se. Om jag somnar nu och sover ett tag så kommer jag aldrig orka träna! :( dilemma för fan! Ha en trevlig kväll, imon är det helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0