god kväll


Idag har det vart en lång arbetsdag, pust! Äntligen är jag hemma. Haha och när jag tänker efter så är äta de enda jag gjort sen jag kom hem, då jag käkade middag, ris och kyckling i currysås sedan efter de åkte pappa och skulle posta brev och kom hem med fika, en crossiant med nutellafyllning i av något slag (det absolut godaste jag ätit på länge) och sedan cashew och jordnötter.. Haha MATVRAK. Och nu sitter jag här. Ska alldeles strax hoppa in i duschen. ORK. Är sjukt trött och seg, men sedan kommer ju Desperate housewhifes som jag bara inte får missa! :)

Ska man haka på utgång imon eller? Förut lutade det kraftigt mot nej, men nu börjar det dras mot ja.
Fan, man lever ju bara en gång + att jag måste få bort dessa tankar och få in nya positiva tankar. För det värsta jag vet är mega deppiga och gnälliga männsikor som låter deras problem gå ut över sina vänner, men det är just det jag själv sysslar med nu och många märker detta. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag vill vara glada Alle som ser livet från den ljusa sidan och njuter till fullo utav singellivet. Men det är något, något som saknas och de verkar vara så jävla svårt att hitta detta, få det, fylla tomheten. Just för mig iallafall, andra har jättetur, men inte jag. Inte ens nångång. Ska nog tröstshoppa mig ett par stövlar imon. Haha måste hitta något annat att trösta mig med, lär bli jävligt dyrt annars!

Nä, nu blev detta ett jättedepp inlägg, nu måste jag ut imon. Utan att dricka för mycket för en gångs skull. Jag ska göra revolt mot mitt motto och Magnus Uggla's låt "Jag dansar aldrig nykter" för det är exakt det jag ska göra!

Nu kallar duschen.
tjing och godnatt, ska upp innan tuppen imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0