god morgon bloggen

Nu sitter jag på jobbet och börjar om en halvtimme, vad gör jag här redan kan man kanske undra!? Jag har vart hos tandläkaren nu på morgonen så det var onödigt att gå hem igen. Hade tänkt att gå ut och gå en powerwalk i 30 min innan, men det känns bara onödigt! Tandläkaren iallafall, hittade en början till ett hål i en tand (tur att jag har gratis i ett år till!) som ska lagas om ca tre veckor! Aj aj aj, tycker det är läskigt, har bara haft ett hål innan när jag gick i högstadiet, minns att det var obehagligt. Ska köpa flourtabletter och börja skölja med dentan som vi har hemma. Tycker att mina tänder är så fult gula så jag kommer nog önska mig en tandblekning när jag fyller 20, eller 21, vi får se!

Näe, nu blir det en frukostfika för mig med en kopp kaffe, som jag har sett fram emot hela morgonen. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0