god night sunday



Vilken slapp-dag det har vart idag. Har inte gjort mycket viktigt. Jobbat lite med designen så det dyker nog upp en ny snart här i dagarna nu :) tycker det är skitskoj, speciellt när jag lär mig nya grejer hela tiden och precis nu har jag sett klart "The incredeble Hulk" med mamma och pappa, riktigt bra film faktiskt. Såklart hade jag grönsaker och dipp till, har vart så jävla sugen på det idag! Det var så roligt när filmen tog slut så sa mamma: "Jaha ja, det var som uppgjort för en trea" så svarade jag: "Nä, tvåa" Haha men då förklarar dom för mig att detta var tvåan och jag har ju inte ens sett ettan! HAHA, jag visste inte ens att det fanns en etta! Eller jo, de kanske jag vet när jag tänker efter men jag har nog förträngt det, när den kom ut 2000 (eller när den nu kom ut!?) då jag var tolv år var jag nog inte så intresserad av Hulken. Men vi hade ettan hemma på tvixen också, så jag får se den imon. Tänkte se den här nere på rummet, haha men de går ju inte och jag orkar inte sitta i soffan däruppe och kolla. Näe, jag ska nog kolla lite sex and the city nu. Sen ska jag nana. Vi hörs imon. nattinatti



Om det skulle bli så, då skulle jag bli mer än glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0