good morning


måste säga att jag klarade natten ensam helt galant. Var faktiskt ganska skönt att vara ensam. Var ju först hemma hos CT och kollade på idol och sedan satt och tjöta, men hon började bli trött och jag var inte på de bästa humöret, så jag kände att det var bäst att åka hem. När ja kom hem vid elva tiden ungefär så satte jag på "PS I love you" helt underbar film, hann inte se klart den bara, blev så fruktansvärt trött mot slutet, men jag har kanske tjugo minuter kvar som jag ska se sen.

Nu ska jag snart upp och göra mig en rejäl och nyttig frukost, sedan ska jag åka till frisören för att fylla i min utväxt. Funderar starkt på att bli brunhårig igen, men de blir nog inte förrän om ett år eller något, men nu börjar alla fråga mig "Alle, när ska du bli brunhårig igen" fast jag känner att jag vill ha långt hår innan jag färgar det brunt, men jag är splittrad, för samtidigt har jag kämpat så länge för att bli blond, i ett år och lite till. Jag får avvakta helt enkelt. Men jag vill ha längre hår iallafall.

Näe, nu ska jag upp och äta och kolla när bussen går. Jag orkar inte köra nu på morgonen. Haha, kan lika väl sova lite på bussen in till stan :) Ha en trevlig dag.




Här är mina nya UGG's :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0