hektisk söndag


oj oj oj, måste säga att jag har hunnit med ganska mycket idag. Storstädade i mitt rum, mycket skönt, sedan fixade mig iordning och skulle ju gå på handbollsmatchen som jag hade lovat Carro, (fast först åkte vi till centralen och köpte med oss chai) men de fanns en baktanke med det hela (din jävel) då hon säger strax innan vi ska åka: "Vi ska sälja bollar!" hahaha "VA?!!" tillslut gick jag med på det, men de va inte bara att sälja bollar, nej nej, de va något jävla lotteri! haha, lite skoj var det, men inte så! Sen efter halvlek fick vi gå in och kolla på matchen, TACK! Efter det åkte vi hem till Sandra så Carro kunde hämta sitt smink och sen hem till henne och käkade. Ris och fiskpinnar faktiskt, jag har inte käkat fiskpinnar på mer än tio år, jag tror de va när jag gick hos dagmamma som jag åt det senast, de är inte så dumt faktiskt! Sedan blev jag och Carro sjukt rastlösa så vi åkte till Lina på Tjörn och lämnade pengar till henne för att fördriva tiden och nu sitter jag här. Oj, de lät mindre än vad det känns. Nu ska jag se på sex and the city eller one tree hill, kan inte bestämma mig, tror de blir SATC för OTH är mycke längre, större risk att jag somnar mitt i ett avsnitt.

Imon blir ännu en lååång dag på jobbet, föräldramöte från halv sju till åtta :/ Avskyr dessa möten, blir jämt så nervös. Wish me luck!! Godnatt Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0