Idag är jag glad


Haha, märkte att när jag hade gått från jobbet idag så hade jag glömt byta från tofflorna till skorna. Blev ganska blöt om fötterna. haha

Jag tror att jag äntligen ska göra med mitt liv. Jag vet nu vad jag vill jobba med och jag ska utbilda mig till de efter årsskiftet! :) Om jag kommer in då så att säga, men jag ska inte avslöja något än. Utan vi får se om jag kommer in först. Men jag hoppas verkligen det, då blir jag glad. Jag känner att det är det jag vill och nu ska inget stoppa mig. Nä, inte ens du pappa, som är lite skeptisk till detta, men de skiter jag i.

Nu ska jag äta middag, blir spagetti och köttfärssås, kan nog äta en relativt stor portion, har rätt så många points kvar att äta idag. Så jag tar dom sista nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0