igår och idag


Äntligen fredag! Har vart en otroligt soft dag på jobbet idag, började klockan sex (inte lika soft) och slutade 12.30, det var soft. Åkte hem (tog bilen pga. de ruggiga vädret) lämnade matlåda, hämtade pengar och gick och sola. Hur skönt som helst, stendäcka, kan man säga!

Igår var jag på café med Linda, Cattis och Jenny, var riktigt mys, har inte träffat dessa töser på jag vet inte hur länge, tyckte att de var skoj att se dom iallafall. Fanns ganska mycket att prata om. Som vanligt fast denna gång med mer skvaller! :) Sedan kom Gordon och Tolle men då var det dags för mig att åka hem.

Idag blir det förmodligen inflyttningsfest och imorgon 20-års fest. En festlig helg med andra ord!
Vad ska jag ha på mig???
Har inga  pengar att köpa något nytt heller.

På tal om pengar, dessa planer jag har nämt tidigare måste nog bli förskjutna fram till nästa höst, får nämligen kanske vara kvar på jobbet ändå i ett halvår till. Egentligen är ju inte barn mitt kall men jag får tänka logiskt och spara ihop pengar till denna utbildning/kurs så jag slipper få massa lån bakom mig. Därför om jag får vara kvar (vilket verkar vara ljust nu) så kommer jag stanna fram till semestern nästa år och sedan leva ut min dröm. Fast det känns så jävla seg att väntan blir ännu längre. Vill göra det nu nu nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0