iiiiiih mamma!

Jag brukar inte vara rädd för blixt och dunder, men idag är jag det. Har inte hört alls mycket dunder, men det har blixrat var 30:e sekund sedan klockan var lite efter sju :S och de håller fortfarande på! Helt sjukt. Var sjukt rädd när jag åkte från Moa och hela himlen bara lyses upp och man ser verkligen blixten alla konturer allt, usch. Får rysningar, blääh.

Ingen after work för min del idag, blev en sväng till havet med Carro och sen upp till Moa och hälsade på familjen S <3 Ingen annan förutom min egen familj har betytt så mycket för mig som dom. Synd att vi ses så sällan bara! Blir nog ett avsnitt av One tree hill idag ska jag tro. Måste bara upp och borsta tänderna först! Godnatt på er.

SLÄNG UT KAKJÄVELN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0