ingen ork


nu har jag sovit en stund, mycket skönt var det. Märkte inte ens att jag somna eller att jag var trött, bara somnade pang bom, som en stock! Sedan väckte pappa mig med sin underbara  stämm och sjöng: "Jag kan en sång som går dig på nerverna......." ungefär 58 gånger, sedan blev jag irreterad och sa till honom att shut the fuck up. Nu sitter jag här. Skulle egentligen hittat på nått med Carro, men hon sa klockan två att hon skulle städa och fixa lite i 1-2 timmar, men hon är inte klar än. Skysst liksom, kunde ju ja egentligen hittat på något annat ;) men men, en till hemma kväll är ju aldrig fel!

får väl vara lite sentimental och se OTH ikväll igen en stund, fan går ju inte ett avsnitt utan att man lipar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0