nej, inte ikväll.

Åh, hade glömt av att det var kvällsplanering idag! Orkar inte med möte, kul att jag får vara på jobbet i 11 timmar idag, ingen mening med att gå hem mellan 15-17 så då fixar jag med schemat och ser att jag har för fan 7,5 timmar att ta ut på min plocktid, men jag har bara tillfälle att ta ut 4 timmar denna perioden eftersom det bara är två veckor kvar så då hänger dom med till nästa period!  åååh ork!




Hur ska jag göra? Ska jag söka barnskötartjänsten på heltid i torslanda eller ska jag ge mig ut i butiker(kläder) och ge ut mitt CV och hoppas att dem ringer mig? Eller ska jag börja läsa? Men till vad(??!) och det har jag bara en vecka på mig att lista ut... :/ FAN, nu suger allt! Förutom det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0