oj, är den så mycket.


Visste inte att klockan var halv nio redan :/ Hm, nu är det ju dags för mig att duscha, så slipper jag det till morran, då jag ska gå upp tidigare på min sena dag :( Bara för att man ska till den jävla tandläkaren, men egentligen ska jag inte lipa över det, är ju där kanske en gång på två år, eller ett och ett halvt kanske, nåt sånt iallafall. Och efter det tänkte jag att jag kanske skulle gå ut och gå en sväng, har en timme på mig innan jobbet börjar då! Har bestämt mig för att jag ska åg ut och gå mer. Nu såhär lagom tills snön snart kommer ;) men då blir det att gå och träna på gymmet! Nä, nu kallar duschen och sen ska jag nog se PS I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0