så var det överstökat


Snacka om att det har varit en lång dag på jobbet idag! Började kvart i åtta idag och tog ut en halvtimme, gick hem fyra, åt snabbt och var tillbaka på jobbet vid halv sex för att vi har haft föräldramöte från halv sju till åtta, så jag kom nyss hem. Stannade ju kvar efteråt pch pratade med föräldrar! Har verkligen fruktat detta hela förra veckan om inte mer, väldigt nervöst. Har ju vart med om de två gånger innan, men jag har ju inte speciellt mycket skinn på näsan och fruktade obekväma frågor, men det gick hur bra som helst! :) Har otroligt goa föräldrar i barngruppen som stöttar och står bakom oss, sen finns de ju viktigpetters såklart! Men de är inte så farligt ändå!



Jag har ju precis köpt nya UGG's men jag kan verkligen inte motstå dessa snyggingarna från asos.com detta blir mitt nästa köp, fast de får bli när lönen kommer, annars har jag ju inte råd med nöjen, med tanke på att jag går ut i princip varje helg! (ajaj) Ikväll blir det en lugn kväll med mina favvo mjukisbyxor och té, kanske en bra film, kommer inte mycket på tv idag, åååh Pearl harbor känner jag för att se, eller så blir det nog sex and the city avsnitt, hehe.

Är på sjukt festhumör och de va jag igår också, speciellt i bilen med Carro, då blev båda det :) haha alltid vi, partyfreaks. Nä nu ska jag starta vattenkokaren, vi hörs senare eller imon gott folk.

Kommentarer
Postat av: tina

wow, vilka fetta uggs

2008-10-18 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0