segröv


Haha, fan vad seg jag är. Har inte hoppat in i duschen än och nu är ju klockan mycket. Känns som om den är fem eller nått. Har vart på jobbet i elva timmar idag, inte så skoj! Nu har jag hittat två jobb som jag ska skriva CV till imon och söka, på en förskola, jag vet inte varför jag gör det egentligen, i rädsla om att inte få något jobb eller nåt. Jag kan ju det området så det är mitt säkra kort, men min snälla moster ska kolla lite med någon hon kände om ett extra jobb i en klädbutik till jul, så skaffar jag mig lite erfarenhet och kan fortsätta mig uppåt sen :) Eller drömmer jag mig bort nu igen?! Man blir ju bara besviken i slutändan ändå. Nä, nu kallar faktiskt duschen, sen kudden.


"Till now I always got by on my own, I never really cared untill I met you,
and now it chills me to the bone, how do i get you alone?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0