söndag


Segt att det är söndag redan. Men men sånt är livet. Har vart en trevlig helg i allmänhet faktiskt, har shoppat lite idag på kungsmässan, blev en halsduk, sjal, skärp, ring och en jacka faktiskt. Kommer nog upp bild på det snart! Ingen aning vad jag ska göra idag, satt nu och skulle trixa med photoshop CS3 men de verkar inte fungera, de krånglar så jag måste hela tiden avsluta mitt i allt jag gör så nu orkar jag inte mer. Kanske ska testa en gång till. Håller på med en ny header, men jag kommer ju inte så långt innan de hänger sig! :( Får se om jag orkar sitta hemma ikväll bara, kanske träffar Carro sen eller nått, fast jag börjar ju i och för sig sex imon :(

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

texten i min header? den kommer från word faktiskt :) jag kan kolla vad stilen heter när jag kommer hem om du vill? :)

2008-10-06 @ 08:11:54
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0