story of my boring day


Idag har vart en väldigt tråkig dag av mitt liv i allmänhet, okej dagen är inte slut men jag är! Kom precis hem från jobbet och ska snart käka, sen duscha, sen kolla på DH och sen sova. Ska upp klockan fem imon, lite innan till och med. :/ Är så jävla segt med sånna här dagar + att vi har vart fyra personal kort idag så alla har bytt avdelningar titt som tätt hela dagen, fan vad man har flängt runt, inte skoj!


Men jag har humöret uppe idag ändå måste jag säga, har haft otroligt bra mejlkontakt med en av lärarna på utbildningen som jag vill gå och jag har anmält mig mer eller mindre idag och jag hoppas verkligen på att komma in. Då skulle mitt liv bli så jävla mycket bättre, men så jävla mycket fattigare! haha. Nä, nu ska jag berätta dessa goda nyheter till min mamma, inte pappa, han är bara skeptisk till detta. JAG SKITER I VAD DU SÄGER! OKEJ!!? mm så känner jag för att skrika, men de gör jag inte, haha.

Have a nice kväll änna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0