tröttare än tröttast

FY fan, vad trött jag är. Kom hem från jobbet för en timme sen ungefär. Va ju ute igår, blev Valand, helt okej kväll som va okej lyckat! Absolut inte tråkigt, men inte dunderskoj, bara skoj helt enkelt! :) Blev inte alltförsent [kom hem kvart i två iallafall], eftersom jag skulle jobba kvart i åtta idag. FY fan, vad borta jag var när mitt alarm ringde halv sju i morse, jag fattade ingenting, kände mig jättebakis, men det var jag ju inte. Men jag drack mer igår än vad jag skulle gjort, helt klart. Men vafan, nu citerar jag Carro "Man är ju ungdom" så man klarar det. Jag är glad att jag gick med ut, fick bort mina tankar för en kväll och bara hade skoj och dansade jättemycket. skojskoj.

Nu tänkte jag ta mig en powernap och sedan lite senare ikväll en powerwalk med Carro och bara tjöta massa skit som vi är så jävla bra på. Åh, Cattis ringde mig idag också, skoj, va längesedan nu. Men då jobbade jag så jag missade den, sen hade jag ett sms från henne där de stod "Balle"  kan du inte skriva ett sms där jag får reda på vad du ville? Haha, ringde henne nu både hem och till mobilen men ingen svarade! :( Kanske jobbar. Nä, nu ska jag vila i en timme eller nåt sånt. nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0