utgång ikväll


Då blir det utgång ikväll med Carro + fler. Hoppas på en rolig kväll, fast det är en budjet-kväll ikväll. Vi kommer hamna på trägårn eftersom vi får gratis inträde där idag innan midnatt. Så ja. Klarar mig inte långt på 300:- det är det enda jag äger och har. Jag är så jävla dålig på att vara ekonomisk och spara mina pengar. Jag måste börja göra upp en budjet för mig själv. Men det kommer inte hålla ändå, jag har för kass lön helt enkelt. Måste byta jobb. Eller utbilda mig, fast då får jag ju ännu mindre pengar under tiden. Jaja. Jo en fråga till er är det någon som har tips på en bra festvåning/lokal att hyra i Göteborgs trakterna?




såhär såg jag ut igår, en helt chill kväll i soffan
framför idol.

Nu kallar duschen, jag uppdaterar mer senare. TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0