Det är synd om mig.

Idag mår jag inte alls bra, har svinont i halsen och känner mig febrig som fan, har nyss druckit té med honung och tagit alvedon, så nu har jag precis satt på One three hill får la se om jag däckar en stund, hade vart skönt, så jag kan vara frisk imon, vill inte belasta mina kollegor, är så jävla tungt om någon är borta! Fotografering imon också på jobbet haha. Ska bli spännande hur det blir, hehe.

Jag vann en budgivning på en klocka och ett par örhängen på tradera igår! Yeeey, heja mig. Men inte väskan som jag ville ha! =( fan jag ville ha den jättemycket, men de finns flera som är likadana där, då auktionen slutar nästa vecka och då ska jag sitta där och buda! hahaha.

Krya på mig, ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0