drömmer mig iväg

Hela min dag (nästan) på jobbet har gått åt till att tänka mig bort, bort från göteborg, bort  från sverige. Till Grekland främst och Köpenhamn, drömde tom inatt att jag skulle åka iväg till Grekland, men hann vakna innan jag åkte, drömde bara om alla förberedelser mm. Kunde inte det vart verklighet, minns dagen innan jag och Linda skulle åka, vilka förväntningar vi hade och det levde upp till dom! Ska verkligen se till att åka tillbaka igen. Fast jag funderar ändå på Magaluf, men tror de får bli sommarn efter då, för jag ska tillbaka. Jaja, har en hel höst och vinter att se fram emot så ah.

När jag kom hem idag såg jag fram emot en lååång varm dusch, så ställer jag mig och inser att varmvattnet inte är där! FYFAN, vad kallt de var, så ja fick hoppa ur och bara duscha håret! moget...

Nu sa Carro precis till mig på msn att hon ville åka in till stan och ta en chailatte lite höstklädda och ha det allmänt mysigt, problemet är bara att jag börjar sex imon (på morgonen) och jag har varken käkat middag eller något, bara duschat håret och hon har inte ens duschat! Då blir de ju ändå ganska sent för nu är klcokan snart halv sju, men jag är så jävla sugen på de asså, de är ju rätt segt att sitta hemma, sen så börjat top model klockan åtta idag också, vill helst inte missa, men det går. Hade vart perf att ta det imon istället, för då kan jag njuta av chaien och stunden och inte känna mig så stressad. Så idag blir de en glass på donken och chai i stan imon. Nåt att se fram mot imon då! Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0