En bra start på dagen



God morgon alla, idag blir det en bra start på dagen med härlig frukost. Glöm inte att det är det viktigaste målet på hela dagen. Jag känner jättemånga som aldrig äter frukost och jag undrar hur fan dom kan hålla sig till lunch?!

Härligt att det bara är jag hemma också, så kan jag läsa tidningen ifred för en gångs skull. Lösa sudukon utan att stressa, eller ja, vi får se hur mycket klockan blir, måste gå klockan nio, senast. Ännu en härlig arbetsdag, hoppas att allt går bättre med de nya barnen, men nu är den sista inskolningen snart slut. Det ska bli så skönt, för då kan vi sätta i gång med allt som vi har planerat, allt känns så jävla rörigt nu. Åh, fan va gött, kom på de nu att när jag har vart på jobbet i en kvart så ska vi ha avdelningsplanering. Gött en lugn start på dagen med!
Hoppas att ni får en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0