god middag bloggen

Kom hem från jobbet för en stund sen, har diuskat ur matlådan och lagt in nytvättade kläder i garderoben. Jag är duktig ibland, men jag är så jävla lat så detta händer inte allt för ofta! Har inte hunnit blogga innan idag, gick upp fem i morse och då va jag alldeles för seg för att ena orka starta datorn utan jag bara tog på mig bortade tänderna och stack! Har varit full rulle på jobbet idag som vanligt, fick tom jobba över en kvart, no biggie men ändå! Blev lite smått frustruerad precis innan jag skulle gå så fråga en kollega mig om det var jag som hade tatt ner band som hon hade hängt som gardiner, nääe, sa jag då. För de var det inte, dom var borta i fredags (och då var hon sjuk) redan när jag kom till jobbet, då hade mina två andra kollegor som hade tatt ner dom för de var brandfarliga eller något, men de tog de som undanflykt för jag såg en av deras min när hon såg dom, men hon kunde inte med och säga något för hon såg att både jag och L gillade dom. Dagen efter var de borta, det värsta är att en säger att det är JAG som har tagit ner dom och att JAG hade sagt allt dedär med brandfara osv. Så L tyckte de va skumt eftersom att jag dagen innan var jättepositiv till de, så hon frågade mig idag och jag sa självklart nej varför undra du!? Då sa hon de, att dom hade sagt det! Ärligt talat, vad fan va de då? Kan va ett missförstånd jag ska inte dra några förhastade slutsatser, men de har jag svårt att tro!

Ikväll så blir det mys med Caroline, ska åka med henne till hennes farfar så ska vi lasta lite saker på hans båt sedan blir det en sväng till stan för att köpa med oss sushi (inte för min del) och chai och när vi kommer hem så ska vi bänka oss framför idol! (+ i reklamen måste jag zappa över till top model) hehe japp. Det blir min kväll det, ser fram emot min chai!


 

Kan man se ut såhär idag eller? Äh, de skiter jag i, tänker göra de ändå.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0