hur länge ska man orka?

Idag var det jobbigt, på vilan, när man låg där och skulle få barnen att somna, när känslorna bara tar över och han ligger där med sina små ögon som kollar medlidande på mig, som om han vet hur jag känner mig. Det kände inte alls bra, men det kunde inte hejdas, inte efter en sån här dag......

Är så sjukt arg på politikerna, att dom ska gör besparingar på så mycket som en jävligt stor summa pengar och det är på personalen besparingarna ska göras, vilket innebär att det kommer bli en stor nedskärning på folk och till min stora jävla förvåning som gör mig så jävla förbannad att jag kan dra av vartenda jävla hårstrå som finns på min jävla skalle, dem vill utöka barngrupperna, hur i helvete tänker dom när man redan är utsliten som man är och redan står på knäna, så ska dom dra ner på tjänsterna och ta in fler barn! Hur i helvete kommer den pedagogiska verksamheten att funka?!!  Vi kommer inte kunna kallas för pedagoger längre, vi kommer heta barnvakter för i helvete, om ens det. Vi räcker ju förfan inte till i dagens läge som det är. Det händer mindre och större olyckor varje dag på förskolan för barn, men de märks inte, för vi har ju föri helvete inte ens tid att skriva ett fucking jävla ombud. Asså låter inte de jävligt sjukt? Jag ska börja skriva ombud VARJE dag, även för min del, att jag mår skit på jobbet, ska se till att mina kollegor gör det, även dom mår skit på jobbet! Ska fan gö de på fritid om de nu så behövs. Jävla fanskaps skit jävla as jävel. Är så jävla arg, har nog aldrig svurit såhär mycket ¨på såhär kort stund.. Näe, nu orkar jag inte vara arg längre. DRA ÅT HELVETE!

Blev lite shopping med mamma idag, ny mascara, over-knee strumpor och ett par jeans :) Sen blev det en sväng till syrran för att lämna en liten tennisinspirerad ralph lauren klänning till tjejerna, tur att den passade båda, dom var SÅ söta i den. Nu är desperate housewhifes på tv så nu ska jag fortsätta kolla på det. Ha en trevlig kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0