min nya laptop

Nån är ju uttråkad! Nu sitter jag här och väntar på maten, ska äta lax, bulgur och wokgrönsaker med grovt baguettbröd till, gott va!? Är verkligen jättehungrig nu och jag har massa points som jag ska stoppa i mig innan dagen är slut, blir så fel om man äter för lite points, det är inte bra!
Här är min laptop föressten, visst är den snygg, men den är dum! För internet vill inte starta, så jag ska få hjälp av en HP-supporter imorgon, så man kan guidas genom det hela, sedan kommer allt bli så mycket roligare, min skrot laptop hatar jag rent ut sagt. Den är så jävla seg och dålig.... och ful! Yes, men nä. Nu ska jag trixa lite mer med bloggen och se om jag kan åstadkomma något, vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0