översikt från helgen

Fredagen var otroligt lyckad, möttes upp på jobbet vid sextiden, tog tre eller fyra glas mouserat, sedan gav vi oss av till stan til "simba", en afrikansk restaurang, god mat och dryck, blev dessvärre ingen efterrätt för mig (som såg otroligt goda ut) men jag var så mätt (även om man inte fick speciellt mycket mat) Sedan när alla började dra sig gick jag och mötte upp några vänner på farellis, hann ta en drink där, sen bar det av till hard rock, var där i en timme, lite mer kanske, så bestämde vi oss för att gå vidare, men vi lämnade kvar våra jackor på hard rock, när vi gick från hard rock så gick emelie och michan hem, då vi gick till Launge, var där kanske i 15 min, hann ta en shot med linda (haha bartendern med snäll röst, fyra? Jag typ skriker, nej en sexa för fan, okej!) Sedan bar det av till exet, var där i 30 min kankse, sen gick vi tillbaka till hard rock och hämtade jackorna, där lindas jacka btw hängde kvar på en stol på uteserveringen, haha. Efter de skildes cattis från oss och åkte hem och vi skulle vidare till nef, mer än halvvägs dit när vi är på kungsgatan så bestämmer vi oss för att vända tillbaka och testa på valand, men där kom vi inte in. Så vi gick tillbaka till exet, när vi inser att vi inte har några kontanter till garderoben (där dom inte heller tog kort) så säger linda: "Så ni tar bara kontanter då?" Garderobskillen "ja" Linda: "Aha faan" samitidigt kollar jag ner på golvet och ser en ihopskrynklad 50 lapp, tar upp den helt lycklig och säger "Det här tar jag hand om" Med VÄRLDENS smile. Så säger jag sen "Behåll väx... eller föressten blir det någon växel?" Garderobskillen: "Ah" Jag: "Behåll den då :D" Garderobskillen: " Oj, tack, är du verkligen säker på att du inte vill ha en guldpeng av mig" med ganska mycket sarkasm. Hahaha de var dagens.

Igår blev de tjötkväll hos carro, slängde ut patrik och hans vän på fest, så blev de vin & öl och mycket tjöt fram till halv fem.. Kom hem nu och äter lite, och nu ska jag kolla på one tree hill. Blir en jävligt lugn kväll för mig idag. Hoppas alla haft en bra helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0