så jävla hungrig.

Hemma från jobbet nu. Lång dag idag, 6-15. puuh.
Min hunger har vart helt katastrof, kan inte riktigt förklara försökte förklara för mina kollegor, men dom fatta inte så mycket. Haha. Är skithungrig men vill inte riktigt svälja maten, de säger stopp, så jag kunde inte ens äta halva min lunch och de va ju min favoritmat, nja nu överdrev jag, men den är väldigt god! Så nu är jag hemma och ska göra lite knäckemackor till mig tänkte jag lagom till top model, för jag dör av hunger nu..
Haha, det är en kille som kör sopbilen som kommer till jobbet varje måndag vid cs halv 11, då jag och mitt arbetslag har planering så soppebilen är precis utanför så nu två eller tre veckor irad så stirrar han verkligen in på mig och idag tappade jag koncentrationen så mycket att jag börja garva mitt i ett allvarligt samtal. Asså inte småtittar typ och ler utan verkligen glor och ler, han är ung, nått år äldre än mig kanske, inte helt dum till utseendet heller. Haha lite kliché aktigt ¨på nått sätt.

Längtar jättemycket till på fredag ska bli så himla skoj. Hed Kandi då, jag kanske kan få tag på tennis kläder om jag får låna av en kollegas dotter, men de känns rätt dumt eftersom att jag inte känner henne + att jag vill inte vara den enda med tenniskläder av oss tjejer som ska gå!

Näe nu blir jag alltför hungrig här... hörs sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0