smått stressad

Nu ska jag strax åka hem till syrran idag igen, men idag är det ju 3-års kalas för Filippa =) Så stor hon är nu, minns när hon var bebis och det bara var en av dom, som snabbt utvecklades till tre! Ska vara där tre, så vi åker kankse om 30-40 min och jag som ska sminka mig och platta håret först, iiiiiiiih.

Min fredagskväll var soft, först hem till Carro, satt där och tjöta i två timmar eller något, har saknat dig och tiden nåt otroligt, blev så glad när du sa det du sa! Hela jag blev helt glad och lugn, hade väntat mig något annat. Jag ångrar det, de ska gudarna veta! iallafall, sen ringde nästa Carro ( www.carolinec.blogg.se ) och sa att hon hade slutat jobbet, så då var det bara att rulla hem till henne. Kom dit vid nio och satt fram till två och bara tjöta massa minnen och roliga grejer, drack té och så. Har alltid roliga pratstunder med henne! ja, det var trevligt helt enkelt.

Men nu måste jag skynda mig, vi hörs sen om jag hinner skriva mer idag, vet ju aldrig vad som händer!


GRATTIS FILIPPA!!!!
mosters hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0