YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

Jag vann budgivningen på väskan som jag har på bild i det förra inlägget.
FYFAN vad gött det känns, fast visst det svider när 2.500:- försvinner ur plånboken bara poff. Men fan nu kan jag gå runt och malla mig med min nya snygga urläckra lilla bag. Den kommer få många nya upplevelser med mig på mina äventyr.
HAHAHAHA. Jaja, näe nu ska jag kolla lite one tree hill som äntligen är klara, sedan ska jag se till att friska till så jag kan jobba på fredag, men de är nog nemas problemas. Är helt till mig nu, men tänkt om jag blir lurad!? Om jag nu lägger in så mycket pengar på dennes konto och inte får någon väska!? Hur gör jag då? IIIIH hjälp?! Om de skulle bli så, så jävlar. Måste lära mig de payson de är nog det säkraste!

Caroline, vi är allt för klena, nu får vi fan bli friska, saknar ju redan dig juu, hur ska jag klara mig en hel helg? suck. Åh vad fan ska jag göra när jag inte kan gå ut för då kommer pengarna ta slut redan första dagen. Äh shit det här håller inte. Jag måste bromsa mig i mina utgifter, jag ska ju fan till kungsmässan nästa helg! Jaja, livet är hårt när man är fattig..


Det finns inte många som du och det är jag glad över
  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0