magmuskler


Vad snyggt det hade vart om man hade haft en slank fin mage som henne på bilden! Fast kanske liiiiite mer muskler, inte för mycket, de är inte så snyggt! Jag måste säga att i nästan hela mitt liv har jag haft en fin och slank mage tills typ 2 år tillbaka, nu är den värre än någonsin, jag är inte tjock! Det menar jag inte, men jag vill ha den som den va förut, då jag fick komplimanger för den och tro mig, det får jag inte längre, HAHA! Jag har faktiskt tränat idag, känner mig duktig och satsar på beach 2015 (för att inte känna för stor press på mig själv!!) nej, skämt och sido, men det skulle va trevligt med en finare mage nu till sommarn! Nu ska jag hoppa in i duschen. Just det, jag har klädproblem inför imon, kan ni hjälpa mig med vad jag ska ha på mig?! Det kommer bilder på exempel senare. (äh, har bestämt mig nu, tror jag!) Puss



Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha..I know! Dom är riktigt bra :)



En liten lista på dansfilmer till dig:



Honey

Center Stage: Turn it Up

Feel the Noise

Save the Last Dance

Save the Last Dance 2

Stomp the Yard

How She Move

You got served

ATL

Step Up 2: The Streets

Take The Lead

Shall we dance

Make It Happen

2009-04-24 @ 17:38:13
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0