Wild horses



Oj, missade ju totalt att de va säsongspremiär för Ugly Betty ikväll :/
Jaja, det gör inte så mycket. Jag missar det rätt så ofta ändå. Men härligt att det är dubbelavsnitt av Desperate ikväll! Till det ska jag ha en kopp thé! Men nu ska jag nog läsa min CHIC.

Jag har kommit på en sak tror jag. Till sommarn blir ju jag arbetslös, men dom kommer säkert erbjud mig timvik, men jag ska ut och söka annat nu ganska snart, måste bara skriva CV och verkligen ta tag i detta och jag hoppas verkligen att det går vägen, för då slipper jag snorkråkor och saliv på mina kläder (misstolka mig inte jag tycker om barn) men mitt största intresse är kläder och jag kan ju inte ha det jag vill ha på jobbet. Så jag hoppas verkligen verkligen att detta går vägen för mig nu. Ha en trevlig kväll.

Dagens låt: Natasha Bedingfeild - wild horses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0