Deal or no deal?


I nu 8 år har jag vart en rökare (började redan vid 12 års ålder) 8 år är en lång tid och tänk vad mycket skada min kropp måste ha tagit av detta! Idag på luchen på jobbet så sa min kollega till mig; Snälla Alexandra kan inte du sluta röka? Eh, jo de är klart att jag kan någon vacker dag sa jag! Då börja hon med Om du slutar röka imorgon så får du tusen spänn av mig! Hmm, men asså de är inte så att hon bara ber mig att sluta äta godis eller något utan hon ber mig att sluta med en (dålig) vana som jag har haft i 8 snart 9 år, en som man är beroende av dessutom också. Men visst vill jag sluta till 100% så går det, de vet jag. Men jag är nog inte riktigt där än. Men det skulle kunna funka. Jag har till måndag på mig och jag ska tänka på varenda bloss som jag tar hur äckligt det egentligen är! Vad tycker ni, deal or no deal?

Kommentarer
Postat av: C.S on Fire

deal! :)

2009-08-17 @ 21:08:14
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Lina

Japp, helt klart! Kör hårt Alle =P

2009-08-17 @ 22:46:25
URL: http://annalinamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0